loading...
دانلود آهنگ جدید
Ali بازدید : 106 سه شنبه 15 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام تنهاتر از من با کیفیت عالی

Download New Music Mehdi Jahani – Tanhatar Az Man

دانلود آهنگ مهدی جهانی تنهاتر از من

دانلود آهنگ مهدی جهانی تنهاتر از من

تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دید و از پیش من رفت
من مست و حیرون تو این خیابون خوندم به گریه باز زیر بارون

متن آهنگ تنهاتر از من مهدی جهانی

 

دیدی آخر شب دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خستس عزیزم عزیزم مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 751
  • بازدید کلی : 3,291